Tuesday, July 27, 2010

681 ~ Budak Ini....


Adakah kita akan .......

Kita sedang solat. Kelihatan satu objek sedang terkepit-kepit depan kita tanpa berseluar. Asyik merungut nak Tencing...
Takutkan akan apa-apa kemungkinan bencanabanjir kilat berlaku... kita terpaksa mempercepatkan solat kita...

Aisyah : Ibu, jangan mawah yer... saya nak tencing...

Ibu : Gggrrrr... hmmmmmm....

Aisyah : Kalau ibu mawah nanti ibu cepat tua....

Ibu : (Dah sedia dengan jawapan...) Alah... ibu memang dah tua....

Aisyah : Tapi nanti ibu lagi tua....

Ibu : @#$%^&*&^%$#@ ( Lagi lah bertambah geram...kalau setakat tua biasa-biasa tu.. bolehlah terima.. ini lagi tua dari tua biasa-biasa......kita ingat jawapan kita boleh matikan hujah dia.. tapi dia naikkan lagi ketuaan kita sesuka hati dia...)

19 comments:

  1. kihkihkih.....
    up kan lagi 20 persennnnn...

    ReplyDelete
  2. doktor...
    haippp....
    kita jadi wolverine kang....

    ReplyDelete
  3. kak som...
    tambah 5 = 15
    hehehehehe

    ReplyDelete
  4. tergelak kita .jadi org mcm saya yg anak dah besar tak bertambah tua la.Sbb tak ada sapa yang kata macam tu.Pandai Aishah.

    ReplyDelete
  5. salam cikgu...
    anak-anak yg masih kecil begini, kata-katanya memang lahir dari hati yang e-class....
    terpaksalah terima....

    ReplyDelete
  6. Salam. Kak Rahmah nak lawan 'tikam' lidah dgn wolverine aicah(ala yg posing dlm gambar tu)...mestila wolverine menang...chopstick dia bnyk n tajam2...hehehe

    ReplyDelete
  7. Salam Aida...
    memang tak menang walaupun mak wolverine... hehehehehehehe

    ReplyDelete
  8. hahahaha, tahan gelak aje lah kak.... takut dia tak berderai, kita yang berderai ketawa, cubit jer barang sedas...hihihi... pandai2 nak add on, tambah tuwa. hahaha

    ReplyDelete
  9. hehehehe....bijak berkata kata keletah..mcm KC jugak...

    ReplyDelete
  10. zila...
    dah nama pun aisyah... mmg keletah.

    ReplyDelete
  11. mak su..
    anak akak ada 4 org.. tapi yg inilah banyak menduga kesabaran ibu dia....

    ReplyDelete
  12. sya...
    yang kecik ni memang lebih keletahnya dari kakak-kakaknya.... tapi dialah yg akan menceriakan suasana dlm rumah ni....

    ReplyDelete
  13. Akak
    Camana tambah 5 = 15? Musykil nih...

    ReplyDelete
  14. kak som...
    umur akak sekarang ialah 15-5 sebab bila tambah 5 = 15 jer...

    ReplyDelete
  15. mmm..aaa..fa pun tak faham ni. 15? -5? =15? tambah, tolak...ishhh! **thets why mathematic I lingkup!** hee...

    ReplyDelete
  16. Psst Fa..
    I mmg tak paham tapi TAKOT nak tanya lelebih.. kena wotan kang.

    ReplyDelete
  17. fa...
    terima ajerlah...

    kak som...
    i tak wotan lah..l i suwuh aisyah cakau dengan kuku wolwerine dia....hehehehehe

    ReplyDelete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata