Thursday, August 26, 2010

732 ~ Tembakan anaknya...


Ibunya cukup malas nak membaca kitab-kitab mengenai DSLR yang dibelikan abahnya..
ibunya juga malas nak hadiri kursus fotografi yang diberikan oleh SONY..
tapi..
ibunya nak jugak DSLR..

Lalu ibunya menghasut anaknya yang sememangnya minat nak menembak menggunakan DSLR
Anaknya memang menantikan saat DSLR bertukar tangan...

Berpandukan kitab dan majalah yang dibelikan oleh abahnya kepada ibunya
anaknya rajin membaca walaupun belum katam..
banyak ilmu yang diperolehi...
sambil menunjukkan kepada ibunya...
ibunya buat tak tahu tapi dalam hati lega sebab kitab dan majalah yang dibeli dah ada orang yang baca...
taklah ibunya berasa bersalah sangat-sangat

Inilah hasil tembakan si anak....












Akak perhatikan ramai jurugambar profesional minat ambil gambar bunga semarak api ni... Doktor???... akak dah baca komen doktor mengenai bunga ni....




Rasa-rasanya gambar ni macam terbalik...
takpalah... bukan masuk pertandingan ponnnn...




11 comments:

  1. cantik cantik gambar tu, naknya yang terbalik tu
    unik...

    ReplyDelete
  2. sya..
    selamat kembali di alam maya...
    lama tak jumpa u di sini....

    cucu tinggal dua...
    yang putih cantik tu... (dah simpan....)

    ReplyDelete
  3. DSLR tu memang mengagumkan laaaa...

    ReplyDelete
  4. Salam DM... cantik2 gambar. KZ minat fotografi tp malas nak baca manual.... tau tembak je...

    psst.... hari ini hari berehat... sbb semalam buat gardening tangan sakit

    ReplyDelete
  5. mama...
    waalaikummussalam...
    kita serupa....

    ReplyDelete
  6. Berbaloi-baloi tembak gambar dengan DSLR ek?

    ReplyDelete
  7. Kak hajah nora...
    Kalau baca kitab sampai katam rasanya lagi baloi....

    ReplyDelete
  8. cantik bokeh bunga rumput yang sekuntum tu!
    semarak api memang cantik kan!!!
    dipanggil flame of the forest.
    merah menyala..
    pssst... gilti sebab tak khatam...suruh anak baca eh...
    :P

    ReplyDelete
  9. Doktor...
    pssstttt... sebab itulah kita nak menuntut dengan awak....
    eheee..ehheee...

    ReplyDelete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata