Thursday, June 17, 2010

612 ~ Iklan.


Iklan memang main peranan besar dalam hidup kita...
selalunya akak tak heran dengan iklan yang di pasang di mana-manapun...
tapi...
yang ini...
betul-betul terkesan...
Akak harus cari...
Sebab...
Katanya..
Saiz senang di celup.......

10 comments:

  1. ye betul... takde yang terbazir jatuh masa kita patah²kan!

    ReplyDelete
  2. KGG,
    sebab tu.. perlu dicari sebab tak de pembaziran... heheheheheh

    ReplyDelete
  3. kita celup dalam mulut terus....
    tak tau lah saiz apa...
    mulut...
    :)

    ReplyDelete
  4. Iklan boleh mempengaruhi kita.

    ReplyDelete
  5. Akak, dah lama I tolong iklankan kat 'dapur' I ..

    ReplyDelete
  6. hehe..senang akak nk makan masa kt opis akak tu nnt kan? x yah nk patah2kan ;)

    ReplyDelete
  7. doktor...
    puas cari tadi, tak jumpa..
    kena pergi pasaraya besar kot...

    kak hajah nora...
    memang.. betul...
    tapi yang paling mengesankan..
    Besar.. Teguh.. Peramah...
    iklan Standard Chartered awal 80an dulu...

    CS..
    Iyer ker?.. i nak cuba biskut 'Osborne' u...
    tunjukkan jugak nanti....

    Ai...
    Itulah pasal... untuk dibawa ke opislah tu....
    cari punya cari, tak dapat-dapat pun lagi...

    ReplyDelete
  8. Sat lagi I nak pi tes*o, cari bisthkut Osborne.. manyak sidap tau Akaaaakkk!! Kalau dpt nanti I masuk dlm velog I..

    Iklan mcm ni, kalau tgok bulan posa, harus2 ada yg menitis tis tis..

    ReplyDelete
  9. Ja..
    masukkan..kasi tunjuk gambar itu biskut osborne.. i nak mintak CS masukkan tapi dia ke KL (yg teramat jauh nun...) u ajalah yang i harapkan dapat masukkan gambar biskut osborne...
    Thank you, ja....

    ReplyDelete
  10. akak sya pun ada en3 iklan, tp belum siap..bahaya tul iklan tu..

    tp iklan yg akak en3 ni harus cari, tak payah nak patah2 biskut tu celup saje.. ;p

    ReplyDelete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata