Tuesday, May 18, 2010

Nama saya ~ samalah

Bold


Sewaktu dalam perjalanan pulang ke rumah daripada menjemput kakak-kakaknya...

Aisyah : Eeeehhh... macam nama saya lah tu...
(menunjukkan kepada Van yang membawa Ais dan tertera nama 'Ais' pada badan Van tersebut..)

Aisyah : Tengok.. ada A I S... YAH saja yang takder...

Wah! Aisyah walaupun tak tahu membaca tapi masih mengenal huruf...




6 comments:

  1. Cara kebetulan .. dua2 nama ada ..
    Nama anak dan nama ibu tertera pada badan van.

    ReplyDelete
  2. Aisyah seorang yang observant.

    ReplyDelete
  3. pandainye dia...anak sapa le tu..anak akak le tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. kak som,
    you... u ni.. i tak perasan pun nama Mah tu..I perasan nama Ais jer.. tajamnya mata u...

    kak hajah nora..
    aisyah memang begitu... perhatikan semua. Kita ni dah berkali2 terserempak dgn van tu, tak pikir apa pun... Alhamdulillah...

    Yani...
    memang pandai sebab anak akak ler.... heheheheh

    ReplyDelete
  5. sama cam si ayong,
    bila ayong marah
    ika kata ayong kan ais kenalah sejuk.. ;p

    ReplyDelete
  6. sya...
    anak2 ni macam2 pemerhatian depa... tak terpikir oleh kita kan....???

    ReplyDelete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata