Wednesday, November 10, 2010

830 ~ Tetaplah ke opis


Sejak minggu lepas Aisya mula demam selsema..nampaknya tidaklah berkurangan walaupun telah diberikan antibiotik. Semalam Aisya mula meragam sebab dah mula rasa letih kerana selera makan pun takda...

Abahnya menjaganya sejak dari malam tadi.. pagi ni abahnya pun turut demam...

Pagi ni akak ke opis selepas menghantar ketiga2 anak kesekolah mereka. Ikut hati hendak bagi cuti jer tapi depa lebih suka ke sekolah.. Akak siap cepat2 dan sebelum pukul 7pg masing-masing dah kena kerah masuk kereta... Terkejar2 mereka.

Alhamdulillah... sebab akak awal keluar, jalan pun belum sesak lg... berdesuppp tiba hospital...


13 comments:

  1. me too...demam, gusi bengkak, sakit gigi and today running nose pulak...aduhai

    ReplyDelete
  2. Sabar KAK. Sekali sekala memang ada masanya kita terkejar kejar, ter risau, cemas dan mengah..

    Takpa, sementara saja tu.

    Semoga semuanya selamat dan segera sembuh...

    ReplyDelete
  3. syina...
    semuga demam selsema dan sakit gigi/gusi u akan segera semboh... lg byk yg u tanggung tuu... take care...

    ReplyDelete
  4. azie..
    betul tu...
    shekali2 jer kan...
    thank you...

    ReplyDelete
  5. di sebalik segala kesusahan ada kemudahan insyaAllah kak saya doakan kesembuhan buat akak sekeluarga. resah ibu bila anak sakit tapi doa ibu juga lah melegakan anak :)

    ReplyDelete
  6. alahai..sian budak ngan bapak budak x sihat. cepat2 sembuh tau. sian superwomen terkejar2 wat keje sengsorang..

    ReplyDelete
  7. Ai...
    superwoman?.. sowwy... kuwang dengar...
    no superwoman lah...
    oldinoli woman jer....

    ReplyDelete
  8. Bebaru ni I macam nak kena flu, tp tak jadilah pulak!! Agaknya ini musimlah Akak.. demam n bnyk gak dengar kes cherry berry..

    I boleh imejin anak2 Akak yg bertiga tu dgn penuh tensennya melompat masuk dlm kete, takut kat Ibu punya pasai.. N si Ibu plak, bila tengok mcm tu agaknya tergelak2 dlm ati.. Ibu pun noti!!

    ReplyDelete
  9. umur berapa? saya bubuh kunyit kat idung anak saya kalu dia selsema, tapi anak sy umur 4 tahun. kalu budak dah besar takut depa malu plaks tang idung tu kaler kuning ;)

    ReplyDelete
  10. salam ziarah...
    semoga sihat...

    ReplyDelete
  11. Ja...
    You're right....
    mak dia memang nak ketawa dalam hati... sama macam kisah 'puan'.... hahahahahahah....

    ReplyDelete
  12. Maksu..
    Alhamdulillah... setakat hari ni dan semalam dan bertambah sihat... pagi tadi dah bawak jogging.. dia pun dah sihat...

    ReplyDelete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata