Tuesday, January 08, 2013

492 ~ Jika abah dapat hp ibu.....


Sewaktu sedang minum petang di meja makan pada suatu petang yang indah....

Abah : Cantik hp ibu.... boleh abah tengok kejap...?? Sambil memegang hp ibu...

Secepat kilat ibu cuba mendapatkannya semula....

Anak : Abah.. Jika abah pegang hp ibu, jantung ibu jadi..




Tapi kalau abah dapat bukak hp ibu dan tengok apa ada dalam hp ibu...... jantung ibu jadi...




Nak ketawa pun ada....
Anak memang memerhati apa yang berlaku pada ibu dan abah mereka....

16 comments:

  1. Anak sekarang ....alert sgt...
    Kita dulu ...tak sempat ...nak sodeng mak ayah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. CA..
      betoi...
      anak2 ni peka apa berlaku...kikikiki

      Delete
  2. Tapi kalau ibu_suri dapat buka talipon tangan IM, agaknya jantung ibu akan teeeeeetttttt........

    sebab itu IM berhati-hati..he..he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. IM...
      memang bahaya kan jika partner kita tahu isi kandungannya... ekekekekeke

      Delete
  3. Aik? banyak rahsia kah? hahaha

    ReplyDelete
  4. hah! simpan gambor apa dalam tu? nakal ibu ni... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KoG..
      takder pa per lah..
      gambar kucing jer... :0

      Delete
  5. HAHAHAHAAA!!!!
    apakah rahsie dalam tu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doc..
      Gambar tak jadi banyak... ekekekeke

      Delete
  6. ha~~simpan gambar apa tu~he~~

    ReplyDelete
  7. byk gambar makan jer kot!!!
    huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lynn...
      u r Da Best...
      bersangka baik....
      gif me 5!!!

      Delete
  8. Dalam hp saya cuma ada banyak pic anak2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izan...
      betullah...
      gambar anak... gambar kucing.. gambar makanan... kan??? kan???

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata