Friday, December 14, 2012

479 ~ Tak boleh belah jawapan ni.... Sorry Yang.....



Sedang makan-makan di tepi terusan buatan di Mines petang tadi.

Isteri : Yang, nanti kami nak buat gathering dengan kenkawan sekolah sempena umur kami 50 nanti.

Suami : Oh iyer? Apa depa panggil jika yang ke 50 tahun?

Isteri : Jubli Perak...

Suami : Jika 100 tahun?

Isteri : Seratus tahun???? Masa tu ramai dah takda ... ramai dah tak kenal...  cakap pun dah ingat2 lupa... Nanti jadi... " Maaf tanya ya... tadi namanya siapa tadi????" "Dulu sekolah mana ya?"...

Suami : Iya tak iya jugak.....

8 comments:

  1. Replies
    1. gB...
      suami yang kena jawapan cenggitu pun ketawa besar hari tu.... umur 100tahun tuuu....

      Delete
  2. Replies
    1. adekniza...
      selalu memang suka gurau...

      Delete
  3. Salam Rahmah,

    hahahahahah kalau ada butang like/thumbs up kat sini, akak nak click

    heheheheheh Dr kena jual ngan isterinya yang cerdik menjawab..hik3x

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kak nani...
      kami memang kuat bergurau.. espcially bila jalan berdua tanpa anak2...

      Delete
  4. rasa nak bagi soalan antiklimaks- jubli tu sebenarnya apa? hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KOG...
      hehehehehehehe
      samalah macam makna graha... nyebut jer... faham idak...

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata