Thursday, December 06, 2012

474 ~ Bersemangat ni...



Rasanya dah lama tak dapat weight macamni bila datang dialysis... selalunya naik sehingga 70kg - 71kg...
ALHAMDULILLAH.. Pagi Rabu semalam dapat 67.8kg. Siap turun dan naik timbangan semula takutlah kot2 mesin tu rosak ke....




Dan waktu balik dapat pulak dry weight.
Doktor dah naikkan dryweight hingga 65kg.
Balik hari ni dapat 65.3kg. Kira baguslah tu.
ALHAMDULILLAH... berkat puasa semalam.



Hari ni (Khamis) puasa lagi...
Mudah2an by this week taklah tarik sampai 4kg lagi.

Kata Boleh!!!!!

14 comments:

  1. Alang kah bahagianya kalau dapat bacaan macam ni..Mesin timbang saya tu tak nak keluarkan angka 6 kat depan..asyik2 angka 7..nasib baik tak 8 jer.Beli kat mana mesin tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe
      mesin tu kan...
      depa jual kat orang yg angka awalnya 6 sahaja... ekekekekeke

      Delete
  2. ya allah ya tuhanku...semoga mesin itu betul tidak rosak. Amin....

    Hehehe...

    ReplyDelete
  3. Boleh! Puasa yang menambah berkat. InsyaAllah tak kena tarik 4kg lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. madora...
      Alhamdulillah...
      terima kaseh... pagi tadi tarik 2.5kg sahaja.... :-)

      Delete
  4. bila la saya nak start ganti puasa ni..ishhh..insafbila baca org lain berlumba puasa sunat.kita ni ganti pn tak lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul Ain...
      In syaa ALLAH... akan ada juga masanya hendak mengganti....

      Delete
  5. Akak memang boleh! Saya tahu akak boleh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank u Azie...
      tadi dapat 2.5kg jer....

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata