Monday, September 10, 2012

415 ~ Teman makan-makan belanja makan....





7 september lalu Ustazah Hajah Aslina belanja bezzday gegirl 2 orang ni... 
Me and my kembar... Bib... a.k.a. Sherry... (baru tahu pun...)



2 orang sahabat yang sanggup sama-sama menambah kolestrol..
nak yang di Kg Baru jugak... biarpun hujan, panasss... waima sesat sekalipun... mereka tetap menemani RTK. Adakalanya RTK bgtau biarpun seorang tetap kuredah... tapi tidaklah sampai hati mereka membenarkan... ekekekekeke....




Kami punya banyak sekali persamaan...
Hari pertama kenal dah rasa tertarik...




Antara menu yang best di Horizon Garden
Seri Bangi, Seksyen 8...

Asparagus goreng belacan...



Ikan siakap 3 rasa..




Kerabu Mangga.. - terkecur mulut waktu menaip ni... Ayoyoyo...




Udang Butter..
Part telur tu yg the best....
part udang biasa sangat....




Tomyam versi Horizon




Terima kaseh ya Ustazah cum Jiran...
Sebak terasa sampai kini....



8 comments:

  1. horizon garden eh...

    kite kat sini ada horizon hill. heheheh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. gB..
      horizon sana boleh makan2 tak?

      Delete
  2. Wahh Siakap Tiga Rasa berganding dgn Kerabu Mangga... memang sangat sesuai...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. azie...
      semuanya melengkapi satu sama lain.. tapi akak sangat suka udang butter... bukan udangnya... butter n telornya...

      Delete
  3. asparagus goreng belacan..

    memang kegemaran IM...

    ReplyDelete
    Replies
    1. IM..
      malangnya asparagus kami ni asparagus tua..
      kunyah2 kena keluarkan semula...
      spoil selera...

      Delete
  4. best kak, berjiran ustazah :)
    dan dah jadi teman makan2, ruhani juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. madora...
      Alhamdulillah...
      satu anugerah juga tu....
      6tahun baru kenal.... :-)

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata