Thursday, June 06, 2013

547 ~ Nikmatnya tak terkata....




Bila selera dan tekak dah minta....
.
.

Yang ini..
.
.

Tak MO





Ini pun tak MO
.
.
.


Ini?... Pun tak MO...



 Yang ini pulak????
Lagi laaa tak MO...





Hmmm...
Yang ini???? Celah gigi jer ni..
Tak MO....!!!!





Percaya laaaa...
Yang ini pun tak MO...!!!







Naknya yang ini

.
.
.
.
Sambal ikan bilis ketuk...
.
.
.




Judunya...
Telor mata letak kicap dan bawang goreng...

.
.
.

Wa Cakap Lu laaa....

Nun Min Kap Mim Ya Taaa......


NIKMAT...


14 comments:

  1. Makan dengan nasi panas2 bertambah nikmat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aina...
      memang tersangatlaaaa nikmatnya..
      lebih2 lagi bila baru balik dari luarnegara yg payah nak dapat nasik...

      Delete
  2. Nafsu makan memang gitu, kadang kala memacam nak tapi sekali sekala yang paling simplelah menyelerakan tekak..
    Apa2 pun juadah..Alhamdulillah itulah rezeki yang dapat masuk dalam perut utk jadi darah daging..
    Syukur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Nanie...
      Alhamdulillah..
      diberinya nikmat selera.

      Delete
  3. Cam ni punya makan...diet pun hilang.....waduh sedap makan ngan nasi panas..mau bertambah2 nih..

    ReplyDelete
  4. Akhirnya yang asas juga yang sedaaaap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak hajah nora...
      selalunya yg asas itu yg penting dan kena ada...

      Delete
  5. betol2 tertelan air liur ai ni kak oiiii...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AI..
      alaaa Ai... mudah jer nak buat...

      Delete
  6. Akak,
    Memang terbaik tu. Nasi panas...ummpphh

    ReplyDelete
    Replies
    1. juju...
      mudah jer nak buat tp sgt menyelerakan...

      Delete
  7. Makchaq la ni memang minat yg macam ni... Kena ngan nasik panas2... memang nikmat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. makchaq..
      hari2 lauk ni pun okay kan...

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata