Friday, July 13, 2012

381 ~ Jika Qeeb bawak kereta.....





OTW balik dari sekolah tadi..

QeeB :  Ibu... jika Qeeb boleh bawak kereta... ibu boleh duduk sandar dan relax tak...?

Ibu : Boleh... sangat relax...

QeeB : Iyer?... Ibu confident???

Ibu : Of Coz.. U R my doter... 

Muka Qeeb berseri-seri....

Ibu : Tapi kereta tu ibu pasang lagi satu Brake kat kaki sebelah ibu...

QeeB : ( Pandang ibunya dengan muka sangat BIRU....)

6 comments:

  1. Replies
    1. gB..
      akak kalau ketawa cenggitu terselit keraguan jugak...

      Delete
  2. Replies
    1. doktor...
      yesss... biru macam smurf...

      Delete
  3. lepas ni akak duk rehat rehat baring baring ye, tapi kalau pasang brake lagi satu dah macam kereta belajar memandu pulak ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. sya..
      memang kena pasang brake jika nak rilex dan baring2 waktu qeeb yang memandu... ekekekek

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata