Friday, January 24, 2014

617 ~ Salji?????


Sana sini citer pasal Salji yg dah turun di Indonesia. Katanya di puncak gunung Papua New Guinea.. Wallahu taalam...

Kami sengaja pilih pi Korea musim sejuk. Malangnya salji tak turun2... Ain dan Aisyah sangat hampa. Aisyah sebelum pergi dah baring2 buat kuak lentang atas lantai bilik kami... Besar harapannya nak jumpa salji....

Ain sangat dukacita. Katanya Korea tak
Best....
Qeeb dlm pada hampa.. Tp impian menjejak kaki ke Korea dah terlaksana.
Kakak? .. Dia paling relax. Org lain pakai baju berlapis2 dan jaket tebal tp dia hanya pakai sweater. Katanya dia selesa.

Perbezaan baju kakak dgn kami..



Teringinnya nak main salji..

Tapi...
Buka freezer kat dapur dapat ini
.
.
.

Syukurlaaaaaaaa
Kan??????

12 comments:

  1. dah lepas buat ais sagat dgn cendol tu..teringin balik nak pakai baju lapis lapis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikgu
      Jika perlis dapat salji dan sejuk yg kuat, harus cikgu boleh cari semula baju2 tebal cikgu tu... 😃

      Delete
  2. Belum ada rezeki. InsyaAllah di lain masa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaa ALLAH
      Mmg looking forward nak pi main salji pulak.

      Delete
  3. kak!!
    pinjam boot!!
    nak gi I City!!
    hehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boley..
      Kira kepara...
      Ekekekekekeke

      Delete
  4. tak ada salji... tapi sejuk pepagi akak. Saya dah la tak tahan sejuk ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. CA
      Bestnyerrr
      Akak mmg suka cuaca yg nyaman dan sejuk begitu...

      Delete
  5. hehe...jadi la tu kak :P kaup ais kt freezer smp kebas tapak tangan. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Ai
      Kaup ais tu mmg rasa kebas tapak tangan... Tulang rasa
      Bisa2....

      Delete
  6. makcik..nak lagi banyak..gi kedai beli ais batu kepal tu...beli 10 hengget tanpa buh ape2..banyak sikit...hehehehehe.........kmi x lrt dh dgn musim sjuk ni...huhuhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dil..
      Sejuk tahap berapa kat mesir?
      Betul juga. Kami rasa sekali2 mmg suka
      Tapi..
      Kalau kena mengadap sampai 3bulan, azab juga.. Kan?

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata