Monday, October 28, 2013

593 ~ Tak salah kan?


Peperiksaan baru ni Ain memilih untuk melukis sayur2an..
Sebagai lakaran Ain lukis pd mlm peperiksaan untuk panduan nanti.

Aisyah turut sama melukis gambar yg sama. Siap diwarnakannya lg.

Balik sekolah selepas peperiksaan lukisan tersebut, Ain dengan gembira memberitahu kami... Cikgu lukisannya mengatakan ... " Cantik giler.....". Kami tak sempat nak tengok lagi lukisan yg telah siap Ain warnakan.

Aisyah mendengar cerita Ain telah meminta Ain menunjukkan lukisannya pula pada cikgu lukisan Ain. 
Cuba nasib... Kot2 dpt pujian yg sama....
Cuba tak salah kan?

Lakaran lukisan Ain.


11 comments:

  1. mmg cantik....tp mana yg aisyah lukis tu? nak tengok jugakkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai...
      Aisyah punya puas cari.... Elek...

      Delete
  2. Aina memang berbakat melukislah kak. Cantik lakaran dia tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ain mmg suka melukis sejak mula pandai pegang pensil....
      Tp byknya animasi .. Potret dan pemandangan tak pula.

      Delete
  3. Cantiknya lakaran... memang berbakat betui la Ain ni... cikgu pin silap-silap tak boleh lukis macam tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak chaq..
      Ain sering meluangkan masanya melukis malah dia boleh lukis guna jari sahaja di ipad. Bila mula melukis dia tak pernah erase.

      Delete
  4. yang belum kaler tu pun dah cantik. nak tgk yg dah dikalerkan pulak plis!!!

    Ain ikut maknye eh??

    ReplyDelete
    Replies
    1. gB..
      Yg dah kaler ada pd cikgu
      Nak minta ain minta biar ibu dia boleh antar frame...
      Atau..
      Minta dia lukis semula jika cikgu tak beri balik.

      Delete
    2. Ain mengikut abahnya
      Ibunya tak pandai melukis...

      Delete
  5. Replies
    1. Dah bertahun kerjanya melukis jer....
      Minat disitu...

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata