Tuesday, April 10, 2012

321 ~ My Faberet spot...




Suka kemari...
suasana sangat redup dan damai...
taklah jauh sangat pun...
Jom....




16 comments:

  1. Akak
    Kat mana tu? Kalau kat KL, sah jauh, hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak som...
      dari rumah u dekat jer...
      ALAM ANDA...
      panggilan manjer... ALAMANDA...

      Delete
  2. mmg nampak nyaman dan sejuk ja suasananya...tp kt mana tu...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamsiah...
      kat PutraJaya...
      ALAMANDA...

      Delete
  3. Replies
    1. Madora...
      lainkali datang... kita kemari ya...

      Delete
  4. akak,

    ini mmg tpt fav gak ni..tiap2 jumaat saya akan pg sini...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lynn...
      jumaat time lunch?
      - nanti akak cari u kat sini lah ya...

      Delete
  5. Akak mmg nyaman. Rasa2 kalu org bangla or nepal nak htr gambar kat family dikampung bolehlah feeling2 sedang melancong gitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahaha....
      Memang ada jugak mamat2 bangla dok amik gambar kat situ... ekekekekekeke

      Delete
  6. wow mcm kat jopun jerr..dgn rumpun2 buluh tu.....buluh kan??....

    ReplyDelete
  7. RAA..
    Hmmmm jepun...
    Mmg rumpun2 buluh.... Cantik bila disusun begitu....

    ReplyDelete
  8. baaru nak teka!!

    saya tau ni kat Alamanda!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doktor...
      yes...
      Alamanda...
      Dulu akak pun jarang kesini sebab agak tersuruk sikit tempat ni kan

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata