Thursday, February 23, 2012

293 ~ 4 hari punyer citer...


Sibuk sangatlah kenkononnya sepanjang minggu ni. Dengan itu dan dengan ininya... Sepanjang minggu ambil kontrak jemput anak pulang sekolah petang... Aduhai.. Ini yg paling malas sekali kena keluar petang-petang dan sama-sama alami kesesakan lalulintas... 

Budak tingkatan satu ni dah kena pakai cerminmata. Rupa2nya mata sebelah kirinya sangat memerlukan bantuan cerminmata. Sekarang dia dah lega tak perlu kecilkan mata lagi bila menonton TV.




Paling tak suka bila kena menunggu di lampu merah...
lagi tak suka bila ada orang yg tak faham makna beratur, masuk ikut suka depan kita...




Kedai perabot depan rumah kami..
bila berhenti di lampu isyarat mengadap kedai perabot ni macam2 cerita keluar..
Ain suka set bilik tidur yang ada bunga-bunga..
Qeeb mengidam nak beli buaian rotan..




Siti Fatimah Azzahrah menyambut Hari Lahirnya pada 21hb Febuari lepas..




pssssttt... dia tak mintak pun hadiah tu...
tapi kan... dia dapat hadiah Ipad..
eeeeeee....
kita sangat jelezzzz...
umur 18 dah dapat iPad...
( Tak payah mintak2... tak payah hint2... )




Hmmmmm....
penat dah nak citer...
( Ekceli.. masih jelezzz ni...)

12 comments:

  1. akak umah akak kat area kedai perabot tu ke? umah adik kita kat belakang kedai perabot tu. alahai tak jauh rupanya. saya selalu gak mai umah adik kat situ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehehe...
      umah akak memang betul2 belakang kedai perabot tu...
      alahai... patutnya calling2lah kan???

      Delete
  2. Anak saya Alin pun sama tarikh bday dia ngan zara..

    tapi tahun ni dia dah 25 tahun..dah kawin dah pun...dia ada mintak hadiah kat saya tapi saya cakap..you are the one who suppose to give me a present-Ipad to me...cause I the one who gave birth to you and raised you like you are now...hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ezza..
      Semuga birthday kak ezza tahun ni alin hadiahkan ipad...
      Kena selalu hint2 baru masuk dlm hati dia...
      Ekeke...

      Delete
  3. hepi belated besday zara. Ipad tu....zaman berubah so hadiah pun makin canggih la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juju...
      Terima kaseh atas ucapan itu...
      Tapi takkanlah terus ipad.. Eeeee jelezzz tak habis lg...

      Delete
  4. wah...sapa bg hadiah ipad tuh..tumpang jeles nih !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lynn..
      Abah dia yg bermurah hati hadiahkan ipad..
      Ibu dia dekat setahun mintak baru lulus....

      Delete
  5. hmmmmm...boleh la jadi penulis blog macam ibu..
    selamat hari lahir zahra..tahniah dapat ipad.

    - sara -

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayang..
      Cukuplah sorang jer blogger...

      Delete
  6. Happy birthday Zahra! Itu lah orang yang tak mintak hadiah yang dapat kan.
    hehee akak belajar lah strategi dari zahra
    dan zahra belajar jadi blogger macam ibu.
    put the i pad to good use!

    ReplyDelete
    Replies
    1. madora...
      hehehehehe....
      ikut strateg zahrah... memang lumayanlah nanti... ekekekek atau lansung tak dapat apa... ekekekekeke

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata