Wednesday, February 15, 2012

288 ~ Lauk Org Paling Mmmmm....ls...







Dah banyak kali dengar tapi tak pernah cuba..
semalam pergi pasar.. beli tempe..

Balik dialysis hari ni.. terasa dah kat tekak nak masak lauk ni...

Tempe goreng dahulu...
kemudian potong cili dan bawang besar...
titikkan kicap pula...

Makan dengan nasi panas2...
Berselera.....


11 comments:

  1. simple tapi menyelerakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah...
      dengarnya dah berkali2..
      tapi macam tak minat pulak sebab tempe masak kicap?
      Bila cuba tadi... hmmm memang akan buat lagi...

      Delete
  2. memang terbaik ka..sedap kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sya..
      Memang akak tak sangka..
      sedappp....

      Delete
  3. Akak mmg menyelerakan.ape2 pasal tempe my fevereto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juju..
      akak pun memang suka tempe samada masak lodeh atau goreng bercili... yg goreng berkicap baru 1st time cuba...
      tak cuba, tak tahu...

      Delete
  4. Akak mmg menyelerakan.ape2 pasal tempe my fevereto

    ReplyDelete
  5. betul tu. makan begitu saja pun sedap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. IM..
      memang sedapp walau hanya digoreng...
      saya jika goreng tempe mesti cicah dengan sambal kicap...

      Delete
  6. alahai...wat orang teringin jer...tak pe balik nanti cari tempe...kita wat cam gitu gak...nasik panas..tapi kan..esok nak jumpa dr.ada aku kesah..belasah jer....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yani...
      Kita umur dah kena banyak pantang...
      tapi yang bestnya...
      bila kita buat Pantang Jumpa...
      Belasah Jer...
      Niatkan Obat...
      hehehehehe

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata