Wednesday, March 04, 2015

733 ~ Hubungan FB


Akak mengantuk juga pg ni.
Pi pinggir Uniten nak beli Nasi Kerabu.
Takdalaaa pula penjual Nasi Kerabu.

Dahlaa mencari gerai dalam gelap subuh sepi'ee. Redah jer gerai yg satu ni. Ada jual Mee Hoon dan Nasi Lemak. Pekena Mee Hoon dan sambal paru.

Lepas kenyang perut akak lihat Fb anak dara. Tetiba nampak ni...

.
.
.
.



Namanya Ed.
Mmg manja....
Kalau dipanggil dia menjawap sambil kelip2 mata...
Manja sangat..

Bila marah panggil dia Eduardo
Bila sayang panggil dia Edwina

Nama kucing2 kat rumah tu mmg hebat..
Ada Bagira
Ada Mister seksabeet
Ada Tuntung
Ada Gamat
Ada Orio
Ada Luna
Ada Patah Kaki

Bila ternampak gambar ni rasa nak ketawa ada .. Nak marah pun ada.
Ada pulak yg benarkan Ed makan DALAM pinggan... 

Siapa punyer kerja ni?

10 comments:

  1. Akak ini memang betul2 makan dalam pinggan nih...ahahhaa...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Anak2 kat rumah ni kalau bagi nama mmg handal
      Saya bagi depa menamakan kucing2 yg depa pilih sebab depa yg bertugas bersihkan kandang dan bg makan kucing...

      Delete
  3. Kucing kat rumah ada 2 ekor, nama Meow dan Chichi pun dah cukup buat saya pening. Manja sesangat!

    ReplyDelete
  4. nama macam pelakon pilem....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak2 yg mereka dan memilih..
      Sesedap rasa jer..

      Delete
  5. kejap nama jantan kejap nama betina
    konfius ed!!

    ReplyDelete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata