Tuesday, April 09, 2013

531 ~ Andai kata.....




Andai kata....

Seru jer kat periuk kosong ni.....

' Hai periuk ajaib.... sediakan saya lauk ini....'




Gulai Lemak Ikan Senangin dengan Belimbing...




Sambal Ayam Berlado..




Ayam Masak Ros..




Sup cendawan butang dan bebola ikan..




Memang makin sihat dan gumuklah akak.....


Mode : Merapu tak tau nak masak apa.....

23 comments:

  1. Lepas Dr Singa Aina nak take turn tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aina..
      Boley..
      U paling dekat pun..

      Delete
  2. Hai periuk ajaib, tolong masak megi boleh? kalau time malas tu, nak rebus air buat maggi pun tak daya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ticher,
      Setakat maggi.. Apalah sangat bila nasi beriyani pun dia boleh sediakan...

      Delete
  3. siyes lawak..untung la kak ade periuk ajaib..pinjam laa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ishy77,
      Sangat untung sbb hari2 dapat makan...

      Delete
  4. sgt terserlah keajaibannya...:-D

    ReplyDelete
  5. Kalau ada la periuk ajaib cam gitu mau tersenyum lebar suri2rumahtangga maupun suri2 yg belum bertangga! Saya nakkkkkk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izan,
      Jika betul2 ada chef wan pencen.....

      Delete
  6. hahaha!!! kene ada tongkat ajaib dan mantera magic, baru boleh jadi tuh!

    ReplyDelete
  7. akak,
    Kalu ade periuk mcmtu saya la antara yang akan beli...janji makanan sedap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juju,
      Lauk dari periuk ajaib gerenti sedap...
      Sebab jin amik dari kedai...

      Delete
  8. akak,
    Kalu ade periuk mcmtu saya la antara yang akan beli...janji makanan sedap.

    ReplyDelete
  9. kalau boleh seru ... saya nak satu settt hahahah

    ReplyDelete
  10. akak disaat saat sya begini
    sya lebih memerlukan periuk ajaib tu dari doc dan jun percayalah!!

    ReplyDelete
  11. Sya,
    Alolorh..
    Jika betul2 ada mmg akak antar kat u dulu....

    ReplyDelete
  12. Periuk ajaib... Memang lagi laris dari pemanggang ajaib ni...

    Tapi buat masa ni makchaq amat2 perlukan mesin lipat baju la.... Dah menggunung... Makin banyak makin malas pulak nak lipat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makchaq...
      Mesin lipat baju dan mesin gosok saya pun jenuh dok chari.....

      Delete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata