Wednesday, August 20, 2014

656 ~ Kesian anak aku....


Ain masuk pasukan beruniform Pengakap sejak tingkatan 1.
Tetiba hari ini dia bertanya..

Ain : Ibu, masa ibu sekolah ibu masuk pakaian beragam?

Ibu : Mestilaaaa... Ibu dulu masuk Persatuan Bulan Sabit Merah..

Ain : Yang macam nurse tu?

Ibu : iyer... Sebab itu ibu kawin dgn doktor...

Ain : ( lama dia termenung ) habistu saya nanti kawin dengan pengakap?

Hahahahhahahahahaha
Kesian anak aku..
Lurus benar...


16 comments:

  1. kahhhhhhh...adohaiii. kalau masuk kadet, kawen ngan askar la kan ain? hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai....
      Kalau boleh kawin dgn org kerja opis jer.. Takyah pindah randah...

      Delete
  2. hahahahaha..mackcik...dulu pun ada org lurus macam tu makcik...dil dulu masuk kadet polis sebab seronok nanti boleh kawen dengan polis...hehehehehe......

    ain ain...mmg cumil....

    ReplyDelete
  3. hahahha ... CA dulu St John Ambulance ..... kawin ngan airforce ....kih kih kih ...

    ReplyDelete
  4. assalam akak..
    rindu nak komen
    kadang sya singgah baca
    selamat hari raya akak...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Lynn
      Budak sekarang dah memikir...

      Delete
  6. comel Ain yang berseni. so loving adek kakak!

    madora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madora..
      Ain mmg sgt hormat pd kakak qeebnya..
      Roommate!!!

      Delete
  7. macam ibu_suri. dulu dia operator kilang. dapat kahwin dengan technician kilang juga.... IM le tu...

    ReplyDelete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata