Sunday, October 16, 2011

1183 ~ Hari Minggu....


Pagi2 selepas azan subuh sepi'ee.. akak dah pun bangun... buat sarapan untuk seisi rumah... (Hebatlah kunun-kununnya... ) Pergi kedai beli barang untuk buat Nasi Lemak Sambal Sutun dan sambal ikan bilis....

Selesai sarapan beramai-ramai dengan FIL dan MIL... akak ke rumah kenduri kawin anak Matron Hospital dan FIL dan MIL ke hospital menziarah 'ahli keluarga' yang mendapat rawatan di hospital sejak Jumaat.

Selesai majlis, kami juga terus ke hospital.

Kelihatan Unit Dialysis dari tingkat 8 Hospital Serdang...




Ruang legar di Wad Kelas Pertama, Tingkat 8.




Ruang kerja untuk Doktor dan isteri doktor......




Alhamdulillah... keadaan 'ahli keluarga' semakin baik... Syukur Alhamdulillah...


6 comments:

  1. doktor sakit apa?

    ReplyDelete
  2. Madora...
    Bukan doktor kahar yg sakit.. Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  3. Salam kak, insyaAllah bulan 12 ni mak saya ada appointment ngan Dr.Kahar....saya ikut blog akak dr blog kak PB.

    ReplyDelete
  4. ~adeQ~
    salam kenal...
    hehehe... tapi kalau jumpa dengan dr kahar tu.. jangan mentioned yang akak ada blog ni...
    janji ya???

    ReplyDelete
  5. ok kak, jgn risau....saya tak bgtau...janji...nanti saya add akak ke blog saya. Blog saya private....

    ReplyDelete

Jemputlah Komen barang Sepatah Dua Kata